2009年1月17日星期六

可愛的手信

今日收到老張o係韓國帶俾我o既手信呀!!
好可愛o既手信呀~~
好鍾意呀^^

係咪好得意又好可愛呢~~
真係唔捨得著呀!!!

仲有一大堆零食~
另外,哩樣係我託老張幫我買o既o野...係貼腰酸背痛o既膏藥布~

哩個係我之前去韓國o既時候個導遊推介o架...
o個時買o左2大包返o黎俾爸爸用,爸爸用過之後話好好用~
仲分o左d俾同事&阿叔用...所以已經用晒喇...
於是我就趁老張去韓國,託佢幫我買囉~
真係唔該晒呀!!!

真係要多謝老張~~
去Honeymoon都記得買手信俾我~~真係有我心呀^^
而且仲揀樣咁得意o既俾我~~好有心思呀!!!多謝晒~~
同埋要佢幫我買o野,真係唔好意思呀...唔該晒呀!!!

沒有留言:

發佈留言