2009年1月1日星期四

寂寞的"2009元旦"

今日係2009年o既第一日~
有一日假期,本應開開心心咁去慶祝...
但係我o既另一半並冇陪我度過...
原因係佢話凍,唔想出街...

一直都認為每一個節日你都會同我一齊度過,但係原來哩個只係我一廂情願o既想法...(真係可笑!!)
平時o既星期日你話攰,唔想出街,我都可以體諒,亦都唔會迫你...

但係點解你都唔了解下我o既想法呢?!
係你真係唔了解,唔知道?!
定係你故意忽略我o既感受呢?!
我真係唔知...

我相信要你陪我度過每一個節日,哩個要求並唔過份,你亦都唔係冇能力去做,只係你唔做o者...
有一句說話講得真係好o岩:『非不能,而不為』

沒有留言:

發佈留言