2009年1月11日星期日

『囍』❤ 酒席二訂@尖東【御苑皇宴】

今日終於都同Kenneth去o左尖東【御苑皇宴】俾第二期訂金喇~~

上年7月尾book酒席o既時候就俾o左第一期訂金:HK$10,000-
之後一個月內(即上年8月尾)要再去俾第二期訂金:HK$23,400- (即係我地book o個個場o既min charge HK78,000- o既30%)
不過o個時冇去俾住,諗住等佢催先算啦~~
加上又發生o左"金融海嘯"喎...都擔心佢會執笠o架...=.="
變o左【君豪會】o既翻版咪死...好驚哩d事發生o係我身上呀!!!
不過上年年尾佢地就開始打o黎催我地交二訂,催o左幾次...
最後都係等09年先"的"起心肝去俾囉...

就係咁樣...又唔見o左一舊錢喇...
不過經理勞小姐都好好~~
雖然我地只係預算擺15圍左右,本應最少要擺16圍以上先會有o野送...
但係佢連要擺20圍以上先送o既o野都全部送晒俾我地呀~~
加上我地book o個時佢係o岩o岩開張,所以仲加送多個"會展優惠"o添...
所以都送o左好多o野,仲upgrade埋o添...(例如d席前小食份量多d,蛋糕又大個d咁)
(完全唔洗自己"R"~~其實可以送o既佢都會送俾你,係唔得o既就唔得,所以"R"都冇用...)
送o左以下哩d:
例如席前小食、迎賓雜果賓治、V.S.O.P./紅酒、八磅蛋糕等等...不能盡錄...(哩d係最有用同最重要o既o野,真係唔少得!!)
另外,仲有d coupon係裙褂、花車、婚禮攝影、律師證婚、婚宴佈置、MONA LISA婚紗攝影...
um...反而d coupon就唔係樣樣都有用...不過有好過冇丫嘛~~
哈哈^^

沒有留言:

發佈留言