2009年3月1日星期日

影婚紗相@【MONA LISA】珀麗灣

今日去【MONA LISA】@珀麗灣studio & 馬灣公園影相呀!!
心情真係有d興奮呀~話晒都係第一次影婚紗相丫嘛...哈哈^^
不過,美中不足o既就係今日天陰陰,個天灰濛濛咁,上晝仲落過毛毛雨o添...令到心情有少少影響...

原本約o左2:00pm到達【MONA LISA】@珀麗灣studio,但我地比原定時間遲o左15分鐘左右先到...
一去到,counter姐姐就先帶我地去locker擺好d o野;
之後就帶我地去休息室等一陣...
等o左10分鐘左右,就有個化妝師過o黎帶我去化妝先~
今日負責幫我化妝o既MUA叫Hidy~
佢好好心機咁同我化,差唔多用o左成個鐘頭呀!!
(佢都有同我講,今日係影相,所以個妝會比平時厚...其實唔止厚,仲好誇o添...尤其係對眼呀!!哈哈^^)
之後就帶我去換衫,跟住就幫我set頭,
佢俾本相簿我睇,問我鍾意咩款,不過我自己有備而來...

第一個造型@馬灣公園(外景):用自備o既小花環for粉紅色外景晚裝
我將我想整o既造型俾佢睇,再問下佢意見,咁大家傾好o左就開始整~
(o個時已經見到Kenneth換好o左套白色禮服喇~)
之後我見個小花環set o既位置好似唔係幾好睇咁,我同佢講我想執執佢,佢都好好咁幫我拆o左再整...
其實佢每次整好一個造型,都會影張相俾你自己睇返,睇下個效果滿唔滿意...
如果唔滿意就出聲同佢講,佢會再整過...
不過今日三個造型我都幾滿意,都唔洗再整過...

搞掂之後,我地又去返休息室度等...
等o左一陣,今日幫我地影相o既CAM MAN Ringo,仲有助手小新,就o黎搵我地...
佢問我地想要影出o黎係咩style,我就話想要活潑 & Sweet~
之後我地就出發去馬灣公園喇~~
由於今日係星期日,所以公園都幾多人...
其實著成咁,都幾異相,好彩仲有2 pairs人都係o係公園影o者...

影完公園,就返studio換婚紗同造型,開始影studio景喇~
(Kenneth都要換返套黑色禮服呀!!)
第二個造型@珀麗灣studio:用【MONA LISA】o既小皇冠for婚紗
婚紗造型影o左酒廊同桌球室
第三個造型@珀麗灣studio:用【MONA LISA】o既頭飾for漸變淺藍色晚裝
(之前我要求要o個個頭飾,佢地冇send過o黎呀!!!激死!!!)
晚裝造型影o左2個房景

9點幾終於影完...終於走得喇...
由於我地上晝遲o左出o黎,我同Kenneth都只o係係葵芳搭穿梭巴士入珀麗灣o既車程中食o左個麵包咋...
大家都冇好好咁食過o野,所以走o既時候已經好肚餓喇~
雖然我有帶d乾糧去,不過都係唔夠呢...
於是我地就拿拿聲搭返穿梭巴士出葵芳,直接o係o個度食埋o野先喇~
哈哈^^辛苦o左成日,我地就o係葵芳新都會廣場【茜廊】度食返餐勁o既~~
唔知係唔係肚餓o既關係,d o野特別好食o既^^

總括o黎講:
MUA - Hidy
會聽我想要咩造型,再會俾意見我,同時亦都唔怕麻煩...
佢見d幫我襯頸鏈同手鏈o既姐姐,襯得唔好o既睇話,佢自己會去搵俾我...

CAM MAN - Ringo
好nice,好好人,好有耐性~
佢影相時仲好投入,又趴低;又瞓地;又濕腳...
而且每次佢都好有耐性咁教我地點擺pose,氹我地笑~
仲有,每次佢都提Kenneth笑,如果唔係,Kenneth就好似黑口黑面、兇神惡殺咁樣...
如果Kenneth笑得唔夠,佢都會不停咁叫佢加油,又或者講d o野令佢笑,直至笑到最好為止...
影完之後佢仲同我地握手,哈哈^^
不過暫時未知佢影相出o黎效果係點...
要睇相先知...
希望我同Kenenth辛苦o左成日(因為d pose好難擺,可能我地d骨頭太硬卦...),
影出o黎靚啦~~

最後,我地仲book埋揀相日期:21/3/2009 (2:00pm)@【MONA LISA】珀麗灣studio
好想快d睇相呀!!

※今日仲俾我見到陳琪同胡諾言o黎影婚紗相呀!!
  初時以為佢地拍戲,點知同個MUA傾開,先知佢地真係o黎影婚紗相o架...
  原來佢地係情侶o黎喎...真係唔知呀...

2 則留言:

  1. 嘩嘩..我都係3月21日揀相呀......!

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年3月3日 下午2:09

    乜我地成日都咁夾o既o者~~

    回覆刪除