2009年3月13日星期五

ღ Kelly & Patrick's Wedding ღ

今日又有囍事呀!!
就係Kelly & Patrick o既大囍日子@紅磡國際都會商場【煌府海景宴會廳】

今日本來要7:15am去到Kelly屋企,於是我就將鬧鐘較o左5:30am起身...
點知鬧鐘響完我又瞓返...u_u
一"紮"醒已經7:10am喇...死喇...又遲到喇!!!!
於是就梗係拿拿聲出門口,又好似"老張"結婚o個日咁狂奔去的士站啦...
(又係著住o個對咁高o既高踭鞋狂奔...)
真係樣衰...
好彩去到換埋衫,化好妝,都未夠鐘接新娘~
我仲有時間幫2個姊妹整頭呀~~

上晝好順利咁完成o左一d傳統o既斟茶、出門、去男家斟茶o既儀式...
跟住兄弟姊妹們就直接去紅磡【煌府】午膳,而一對新人就返女家回門...
之後同新人午膳完之後,大家就開始忙、忙、忙喇...
MC要對稿同彩排...
而我同另一位姊妹就照顧一對新人出去影相...
影完相返去酒樓,一對新人又忙住斟茶同影相...
直到婚宴正式開始...兄弟姊妹們又要出動去每一圍派"六合彩"同"BINGO卡"...
百幾張"六合彩"係Kelly自己一個人畫晒o架!!真係辛苦呀...
為o既都係想大家玩得開心~~
不過我冇份中獎...
之後玩BINGO,大家都玩得好投入,雖然禮物唔係好貴重,只係小小心意...
但係就帶起全部人o既情緒,為全晚帶起o左高潮~
不過真係幾好玩~~我都有份中獎呀!!!哈哈^^
知道自己中o左獎真係幾開心o架~~
最後晚宴o係一片歡笑聲同祝福聲中結束,我同姊妹們都幫新娘子收拾好所有o野之後一齊離開...

返到屋企,沖完涼之後正想準備去瞓覺...
點知原來2點幾有個miss call係Kelly打o黎...
見係10分鐘前o既事,於是就打返俾佢,因為驚佢唔見o左d咩,又或者唔知我地將d o野放o係邊...
佢一聽電話就多謝我送俾佢o既一份心意(永結同心&長長久久人情)~
我都好開心佢收到會咁開心^^

Kelly為o左哩個婚宴花o左咁多心思同時間去準備,終於順利完成,
並且得到大家o既認同同讚賞,我都替佢高興~

o係度再一次恭喜蕭生蕭太~
同埋祝佢地永結同心,長長久久~

2 則留言:

  1. 我覺得同你好有緣呀, haha!!!! ~~ 因為我big day 場地都係揀左都會煌府, 跟住又見你去完飲. 然後又見你買左麵包超人既梳, 麵包超人係我既至愛黎架, 跟住個花球又係我都好鐘意既繡球花 ~~ 真係覺得好搞笑呀 !!

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年4月7日 下午5:08

    我都覺得真係幾有緣o架~竟然你都見過我個花球,原來你都考慮過佢...因為我攞花球o既時候,聽佢地講o個日都有幾個人落o左order訂我個花球呀!!仲有一樣o野,未同你講o架,我本來都想搵sumsum做我mua o架,可惜佢冇期啦...真係好羨慕你呀~~

    回覆刪除