2009年3月10日星期二

影婚紗相@【FranceBridal】九龍塘雙子影樓

今日去【FranceBridal】@九龍塘雙子影樓影相呀!!
終於等到喇~~~
不過今日都係天陰陰呀...u_u
唉...影兩輯相都係天陰陰...真係有d唔開心呀!!!
"唔通連個天都唔鍾意我?!"哈哈^^

今日本來約o左2:30pm到達【FranceBridal】@Studio 1,不過又係Kenneth遲到囉!!!就o黎俾佢激死o架喇!!!
入到去,o係counter同d姐姐講我地o黎影相之後,
今日負責幫我化妝o既MUA就好快出o黎帶我地去locker擺好d o野,
然後就帶我去換衫先...
由於上次有2件婚紗同1件晚裝出o左街冇得試,所以o個次個試衫姐姐幫我mark o左今日可以試返...
o岩o既仲可以轉款o添~^^
試完之後,我就將之前揀o個件直身婚紗轉o左件好多釘功&泡泡款o既大拖尾婚紗(又大件又重,都幾"論盡"o架)喇~
即係原本揀o左哩件↓


而家轉o左哩件↓


之後幫我化妝o既MUA - Ivy,就問我想要咩造型...
都係同【MONA LISA】一樣俾本相簿我睇,問我鍾意咩款,不過我都一樣係有備而來...哈哈^^
我都係將我三個想整o既造型俾佢睇,再問下佢意見,咁大家傾好o左就開始整~
哩度一個負責化妝,一個負責set頭o架...不過我唔知幫我set頭o既姐姐叫咩名呀...
佢都好好,好有心機呀~
今日三個造型我都好滿意,好o岩心水呀~~^^

第一個造型@Studio 2 水池, Studio 1 & 公園(室外):用自備o既頭花for室外婚紗
(Kenneth著白色禮服o架~)
完成o左之後,今日幫我地影相o既CAM MAN Dicky(係我加$500要求mark o架),仲有助手Elson(我讀得書少,佢個名唔知係咪咁串),就已經ready好o係度等我地喇...
佢問我地想要影出o黎係咩style,我就話想要Young ,Sweet & 自然~
之後我地就坐車去Studio 2 影水池先喇~
影完水池就坐車返去Studio 1 影室外景同公園景~

影完晒d室外景之後,就去換第2件婚紗同造型,開始影studio景喇~
(Kenneth都要換返套黑色禮服呀!!)


第二個造型@Studio 1 (室內):用【FranceBridal】o既頭飾for室內婚紗
室內婚紗造型影o左鋼琴、梳化、餐枱、bar枱&公仔房


第三個造型@Studio 1 (室內):用【FranceBridal】o既頭飾for粉紅色蝴蝶結晚裝
晚裝造型影o左2個房景


今次9點都未夠就搞掂走得喇~~
由於有上一次o既經驗,所以今日識得點笑同擺pose,而且覺得輕鬆d同好玩d呀~哈哈^^
Kenneth仲同Dicky個助手玩到癲o左...
Dicky同我影相時,佢地兩個竟然o係後面踢波...=.="

總括o黎講:
MUA - Ivy
好nice,好有耐性...
會聽我想要咩造型,然後分析俾我聽有咩唔好,再會俾意見我...
整好之後,會再睇睇有咩要執,然後再執到我滿意為止~
set頭o既姐姐都好好,set d頭好靚,好o岩我心水~

CAM MAN - Dicky
初初聽人講佢係【FranceBridal】影得最好,加上我都睇過佢影o既相,真係覺得好好,同其他影出o黎o既效果好唔同,所以就花多少少錢mark佢幫我影...
不過又有人話佢好cool同有藝術家脾氣...所以都有少少擔心佢好惡...
但係唔知係咪佢今日心情好~~
我今日見o既佢好nice,好好笑容,仲好玩得o添~
佢影相時仲好投入,又趴低又瞓地...

※今日成個過程都好滿意呀~~^^

最後,我地仲book埋揀相日期:16/3/2009 (6:30pm)@【FranceBridal】@Studio 1
(Request o左睇相版,唔知係咪真係得呢?!因為counter姐姐話而家佢地全部都改晒睇電腦揀相o架喇...)
好緊張呀!!唔知影成點呢?!

2 則留言:

  1. 下.....你而家轉左果件F3853款就係我一開始就睇中左的婚紗來的. 點知果日試衫, 個SALES 話係外租款來的, 所以唔可以用來影相的. 好唔開心呀.....如果呃我 !!!!!!!! 呢個款我第一次上FB個網度睇就已經勁勁勁鐘意架.................................好羨慕你喔 !!!

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年4月7日 下午5:23

    唉...佢地成日都係咁o架啦...個個試衫姐姐講o既o野都唔同...我o係ML有件婚紗都好鍾意o架,但佢話唔可以出外景影囉...但我又o係人地個blog度見到人地影外景o架!!!真係激死呀!!!

    回覆刪除