2008年9月27日星期六

『囍』❤ 婚禮攝影錄影【幸福宣言】

今日同Kenneth再去金都,目的只有一個──
就係book婚禮攝影錄影~

對於婚禮攝影錄影方面o既o野,我同Kenneth都唔識o架,
所以我都只係上網睇下人地o既意見咁囉...
由於之前陪Fion睇o既時候,佢話上網睇過d人話【幸福宣言】幾好,
佢想book,可惜因為師傅冇期而book唔到...
而我都睇過wedding magazine介紹婚禮攝影錄影o既資料,亦都有介紹【幸福宣言】呀!!
所以之前我同Kenneth都去睇過佢d相辦同package價錢,
大致上都OK~
於是今日就去落訂喇~~

我地o既package:
電腦效果片頭
全日拍攝剪輯及配樂(DVD一套)
一位攝影師(+$400 mark o左阿寶,佢就係上次同我地講解o個位)
一位錄影師
數碼拍攝:+$1,900,不出相,包執基本光暗顏色,奉回全部相底

沒有留言:

發佈留言