2006年7月15日星期六

Sally & Rex Wedding 『囍』

今日係我識o左十幾年o既好朋友Sally o既大日子,o係哩度我要祝Sally & Rex「日日都開開心心,恩恩愛愛,永遠都咁愛對方!!」

 

今日所有o既儀式(包括:接新娘、到男家斟茶、回門、註冊同擺酒)都o係《美麗華酒店》舉行,雖然已經少o左好多舟車勞頓,不過大家都好疲倦,但係每一個兄弟姊妹都仍然好落力,希望盡力令哩個婚禮盡善盡美。

 

*:.。.✿・* ゚我的感覺゚*・✿.。.:*

其實我真係冇諗過Sally會搵我做伴娘o架,因為o係佢身邊有好多朋友,而且近哩幾年由於工作關係,大家都各有各忙,甚少聯絡,真係諗都冇諗到會輪到我,所以佢上年同我講今年會結婚並邀請我做佢伴娘o既時候,我就二話不說咁應承o左。當時真係好開心,因為唔單只有機會參與,而且仲係做伴娘o添...婚禮完結之後,Sally同我講當初佢都驚我唔會做佢伴娘,因為所有o既兄弟姊妹我都唔認識,但係我真係好想佢知道十幾年好朋友o既地位,係冇人可以代替,而且係冇o野可以改變o既,所以只要佢開聲,我就一定會應承!

 

我覺得新娘子係一個好幸福o既人,因為有好錫佢o既屋企人、又有一班好錫佢o既兄弟姊妹,最重要o既梗係有一個好好好錫佢o既老公啦~

 

當一對新人o係所有親朋好友面前完成o左註冊儀式o既時候,我真係覺得好感動,聽到新娘子講自己o既感受時,我真係已經忍唔住自己o既眼淚喇...一個識o左十幾年o既好朋友出嫁,原來心情真係非筆墨所能形容o架...佢開心我都開心;佢唔開心我都唔開心;佢辛苦到嘔o既時候,我個心都好難受,但係我唯一可以做o既只係o係佢嘔o既時候幫佢掃背,減輕佢o既不適...

 

經過o左一個咁難忘o既晚上,新郎同新娘日後一定過得幸福快樂!

 

✿◕‿◕✿ 新娘今日真係好靚呀~~好羨慕呀!!

1 則留言:

  1. I ave seen your blog from Italy.
    You are a very nice girl.
    Ciao
    Antonio

    回覆刪除