2006年7月11日星期二

『未出發,先興奮! 』

我同Kenneth終於都決定o左...

今年生日去旅行呀!!!哈哈~~~

 

星期日我地去o左報團喇~~

我地報o左《永安》o既『全樂園玩樂精選豪華團』呀!!嘻嘻~

有好多o野玩o架,有小熊堡世界、綠田園溫泉水世界(哩個有得浸溫泉、Spa & 室內及室外水上樂園o架~~)、Everland、樂天世界&香草樂園...

不過我驚d o野玩唔晒呀...

 

雖然「未出發,先興奮」,不過團費真係幾貴,而且我地仲要係『豪華團』o添...

團費要$4,299 (足足貴o左千幾蚊),仲有香港離境稅、香港機場保安稅、南韓國際機場&燃油附加費(都唔知幾時加o左咁多雜費o既)及旅遊保險...

淨係上面o個d,兩個人加埋已經要$10,214喇...(仲未俾導遊及領隊費喎!)

 

我地會7月30日出發,8月3日返o黎...

我都知哩d時候係會比較貴,不過我7月29日生日,Kenneth就7月30日生日,所以今年plan o左去旅行慶祝生日。雖然貴,不過一次咁多啦,應該之後儘量都唔會揀哩d時候去o架喇...
嘻~

 

我諗哩份係我咁大個女收到最開心o既生日禮物呀!!

 

***希望我同Kenneth第二個一齊過o既生日既開心又難忘***

沒有留言:

發佈留言