2011年1月22日星期六

ღ Bobbi Brown ღ

就o黎過年,當然唔少得Shopping哩個活動啦~
今日大出血了~買o左2套內衣 & 1堆化妝品呀~
內衣當然係我o既新寵【Peach John】啦!!
化妝品係我第一次用o既【Bobbi Brown】~
【Bobbi Brown】我相信應該好好用,因為佢個counter長期都迫爆人o架~
我試完遮瑕又試2 way cake,最後仲試埋眼影o添~~
我同Fion試下試下就個幾鐘喇~
最後當然試過o既都買晒啦~^^"
個sales都好有心機咁同我地試,仲送o左d sample俾我地o添~

Creamy Concealer Kit
佢一層係cream,一層係碎粉,仲有個好Q o既粉撲

懶人用o既2 two cake

限量版彩妝盒
內有:4色眼影、3色唇彩 & 單色胭脂


Hydrating Gel Cream
上妝前補濕用~搽完好滑~


沒有留言:

發佈留言