2008年5月25日星期日

終於都嫁得出了!! 。◕‿◕。

o係今年初,我同Kenneth決定o左一件人生大事!!
就係──『我們結婚吧!!』
而且o係5月11日,我地同"四大長老"講o左我地2009年結婚^^

就係咁我地今日去o左黃大仙搵師傅擇吉日呀!!
由於o個度o既舖頭真係多到暈,加上我地未試過,咩都唔識,
所以我一早就問o左朋友介紹,幾叻女!!呵呵~~
去到師傅度,講晒d資料俾佢知,佢就開始埋頭苦幹...
開頭已經同佢講o左我地要求2009年尾,
最後佢就俾o左6個吉日我地...仲幫我地排好先後次序...
最好o個日竟然係我心水日子呀!!!
勁開心呀!!!
而家就要等"四大長老"過目,然後再決定揀邊日喇...
好心急,好緊張呀!!!
因為好想係o個日呀!!!

6 則留言:

  1. 恭喜晒呀!!! 有問題都可以問我架!

    回覆刪除
  2. 恭喜妳,妳可以變師奶啦,會唔會請埋我去飲架?

    回覆刪除
  3. ☆°∴貓貓★ ☆°.2008年5月26日 下午11:12

    多謝你地呀!!
     
    KaKa,
    放心啦,我一定會有好多"?"o架!!到時你唔好嫌我煩呀!!
    (你仔仔好得意呀!!你好幸福呀!!^^)
     
    Eva,
    我想變"C奶"多d喎~哈哈^^

    回覆刪除
  4. 唔駛客氣!!
    米米宜家3個月大啦! 你結左婚都快D生翻個啦!
    早D生好好多架!!!

    回覆刪除
  5. 嘩~~好驚人嘅消息,我係咪太遲知?
    恭喜晒呀,請唔請我架?
    要儲定人情,1日1蚊^0^

    回覆刪除
  6. ☆°∴貓貓★ ☆°.2008年6月2日 上午12:22

    Eleanor,
    其實我都未正式公報o架!!
    因為我諗住揀好o左日子先同大家講o既...
    點知大家都咁關心我,真係好開心呀!!
    好多謝你地呀!!

    回覆刪除