2007年4月13日星期五

Black Friday ☠

今日係黑色星期五呀!!
你地黑唔黑仔呀??
哈哈~~相反我覺得今日好lucky呀~~

1) 由於尋晚唔記得較鬧鐘,所以今朝唔知醒呀...
    不過一去到巴士站巴士就到喇,行慢d都趕唔切呀!!
    所以唔洗遲到囉~

2) 平日食lunch起碼都要等十至十五分鐘o架,
    但係今日一去到就有枱喇~~
    唔洗食得咁趕,食完仲可以去行吓先返公司...

3) 去完整餅之後就搭小巴返屋企,
    起身落車o既時候個電話跌o左落地,
    當我聽到"啪"一聲望轉頭睇o既時候,
    頭先坐我隔o黎o個個男仔就幫我執起個電話俾我,仲對住我笑呀!!!哈哈
    唔洗又唔見電話,唔洗又俾人鬧呀!!

沒有留言:

發佈留言