2007年1月25日星期四

我真係好失敗...

我唔單止唔識煎蛋,

原來我連打隻蛋都唔識...

 

尋晚去學整蛋糕...

平時Miss會打好隻蛋o係度,因為有時只係用蛋黃or蛋白,

但係尋日就要用全蛋,所以Miss就冇幫我地打蛋...

我對於打蛋冇咩印象喇...所以...

 

第一隻...

頭一兩吓細細力打都打唔開隻蛋,於是再大力少少啦...

終於隻蛋穿o左個窿...不過只係d蛋白流出o黎...

跟住我就將蛋殼分開兩邊,點知...

其中一邊o既蛋殼跌o左落我兜材料度呀...

唉...好鬼尷尬...

 

第二隻...

吸收o左之前o既經驗之後,我就打大力d...

點知太過大力...

隻蛋爆開o左,仲成隻蛋連殼跌晒落我兜材料度...

而且我一手都係蛋o添...

唉...d同學睇到"o"晒咀...

我真係好想搵個窿捐呀!!!

 

成班得我一個係咁咋...

我係咪好有問題呀...?

沒有留言:

發佈留言