2006年12月26日星期二

聖誕節 x 香港環球嘉年華

一年一度又聖誕喇~你地點慶祝呀??

 

本來今日Kenneth打算同我去Disneyland o架,點知我地遲出發,我地會合o左都已經3點幾喇...

於是我地就改為去《香港環球嘉年華》

去到時6點鐘,o岩o岩佢地夜場開始喇~~

今年佢地改為買套票入場,唔係再好似以前咁逐樣計錢...

隨套票仲有代幣送,用o黎玩攤位遊戲贏獎品o架~~

我同Kenneth每人有56個代幣都唔夠玩呀,仲要買多20個再玩,哈哈~~

 

機動遊戲任玩o架,不過要排隊,某d遊戲都幾多人o架...

我最開心係玩o左《Euro Coaster》,即係《腳fing fing過山車》(哈哈~個名我幫佢改個)

好好玩好得意呀!!

 

嘉年華11點就close喇,我同Kenneth 10點半就離開,但係都玩唔晒d機動遊戲呀...

不過真係好難忘o既X'mas呀!!又有得玩,又有聖誕禮物,好開心好滿足了~~

1 則留言:

  1. 見到你地兩個真係勁sweet,
    好鬼羨慕呀~~~~

    回覆刪除