2006年5月11日星期四

三心兩意

尋日...

 

行街時見到兩條好得意o既電話繩:一條係史迪仔;一條係小熊維尼

雖然係同一款,不過真係各有各得意o架~

兩條我都好鍾意,所以真係揸唔定主意呀...

經過一輪掙扎、比較,都係下唔到決定,總係三心兩意...

o係人地間舖頭搞o左咁耐,開始有d唔好意思...

好彩老闆好好人,冇不滿不特止,佢仲一齊俾意見o添。

 

正當我唔知點算o既時候...

我問Kenneth:「點算呀?買邊條好?」

Kenneth:「帶晒兩個返屋企囉~」

我:「真係可以買晒兩條呀?」

Kenneth:「係呀~」

我:「Yeah~好o野!」

 

最後,我就開開心心咁帶住史迪仔&小熊維尼返屋企喇~~

 

細細聲話俾你地知丫~

史迪仔&小熊維尼佢地真係! 真係! 真係! 真係!

好! 好! 好! 好! 好得意o架!!

沒有留言:

發佈留言